• Od 25. 5. 2020 zajišťujeme vzdělávací aktivity pouze pro kmenové žáky naší školy, tj. pro ty, kteří u nás plní povinnou školní docházku.
•Dopolední část bude probíhat podle harmonogramu 4 vyučovací hodiny tak, aby nedocházelo k vzájemnému setkávání žáků z různých skupin:
II. třída (4. a 5. ročník) 7.35 hod – 11.10 hod.
I. třída (2. ročník) 7.45 hod. – 11.20 hod.
I. třída (1. a 3. ročník) 7.55 hod. – 11.30 hod.
Cílem dopolední části je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku. Obsah vzdělávání dopolední části vychází ze vzdělávacího obsahu ŠVP školy (český jazyk, matematika, anglický jazyk pro 3., 4., 5. ročník, blok přírodovědných předmětů, blok výchov).
• Vzdělávací aktivity jedné skupiny zajišťují 2 stálí – stejní pedagogičtí pracovníci. Dopolední blok jeden – zpravidla třídní učitel, oběd a odpolední blok druhý.
• Na první den si žáci donesou učební psací potřeby, pomůcky k výuce českého jazyka, matematiky, angličtiny, svačinu a obuv na přezutí (pokud zůstala obuv ve škole, děti si ji při příchodu do školy vyzvednou). Budou poučeni o bezpečném chování a seznámeni s plánem vzdělávání.
• Pokud nedojde k žádným dalším změnám, bude v našich personálních možnostech pokračovat v distančním (dálkovém) vzdělávání žáků, kteří do školních skupin nenastoupí.
• Třídní učitel každé skupiny povede evidenci o docházce – ta platí ve stejném režimu jako ve školním řádu. Omluvit nepřítomnost je zákonný zástupce povinen co nejdříve – nejpozději do dvou dnů. V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, žádá škola informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet.
• Hodnocení bude formativní (půjde o poskytnutí srozumitelné a účinné zpětné vazby k dosahování pokroku).
• Výuka tělesné výchovy není možná. Zařazení pohybových chvilek na protažení a relaxaci je doporučené, stejně jako pobyt ve venkovním prostředí na pozemku školy. Aktivity mimo areál školy nejsou možné.
https://www.zsceskyrudolec.cz/wp-content/uploads/2020/05/DOTAZNÍK-K-DOCHÁZCE-ŽÁKŮ-1.-STUPNĚ.docx
• Každý žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.
ŠKOLNÍ PRAVIDLA K NÁSTUPU DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY
• Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, všichni žáci školy nosí ve společných prostorách roušky, každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušek.
• Obuv si žáci po vstupu do budovy ihned zují a dle pokynů vyučujícího uloží na určená místa. Svrchní část oděvu si odloží dle pokynů vyučujících.
• Po příchodu do třídy si každý žák umyje ruce a použije dezinfekci na ruce.
• Složení skupin žáků je stanoveno předem a je neměnné, maximální počet žáků ve skupině žáků je 15 s tím, že je nezbytné dodržet zásadu jeden žák v lavici ve třídě.
• V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě. Pravidla ve třídě pak určuje vyučující.
• Ve třídách se bude intenzivně větrat.
• Žáci si po každém vzdělávacím bloku umyjí a vydezinfikují ruce ve své třídě.
• Při návštěvě WC dodržují žáci pravidla hygieny, ruce si umyjí a vydezinfikují.
• Školní stravování – objednávání i odhlašování je stále stejné (telefon nebo osobně), pokrmy vydává personál včetně čistých příborů. Strávníci si sami jídlo a pití nenabírají a neberou si sami ani příbory.
• V jídelně pro výdej jídla vytvoříme harmonogram postupného vydávání, budou se dodržovat rozestupy, rouška se bude odkládat pouze při samotné konzumaci jídla a pití, roušky se odkládají do vlastního sáčku.
• Při prvním vstupu do školy předkládá zákonný zástupce žáka nebo žák sám zákonnými zástupci podepsané Prohlášení, které je ke stažení na webových stránkách školy www.zsceskyrudolec.cz nebo v dopoledních hodinách k vyzvednutí v kanceláři školy. Prohlášení obsahuje písemné seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví, a písemné čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.). Třídní učitelé je odešlou zákonným zástupcům e-maily. Pokud zákonný zástupce tyto dokumenty nepodepíše, nebude žákovi osobní účast ve škole umožněna.
Mgr. Vlasta Dušejovská
ředitelka školy
https://www.zsceskyrudolec.cz/wp-content/uploads/2020/05/čestné_prohlášení_.docx
© Copyright 2022 - ZŠ a MŠ Český Rudolec - Všechna práva vyhrazena.