
Vážení strávníci a rodiče,
ráda bych Vás tímto informovala o změnách týkajících se odhlašování stravy a plateb za stravu, které vešly v platnost začátkem tohoto školního roku.
Zálohy za stravu se vybírají pouze prostřednictvím inkasa a musí být zaplaceny nejpozději do 20. dne v měsíci.
Nastavte si, prosím, dostatečný inkasní limit a v případě neúspěšného stržení platby ji proveďte ručně bankovním převodem s příslušným variabilním symbolem.
Měsíční vyplácení přeplatků k poslednímu dni v měsíci bylo zrušeno — nově budou přeplatky použity na uhrazení záloh v měsíci následujícím.
Vznikne-li Vám přeplatek, např. na základě odhlášení stravy, bude tento přeplatek následující měsíc odečten ze záloh. Tzn. při přeplatku 100 Kč a běžné výši měsíční zálohy 1000 Kč bude záloha na následující měsíc ponížena o přeplatek 100 Kč a bude tak činit 900 Kč.
Přeplatky Vám budou vyplaceny pouze 1× ročně a to vždy ke konci školního roku.
Přihlašování stravy se nadále provádí automaticky, ovšem odhlášení je možné pouze prostřednictvím portálu www.strava.cz anebo v aplikaci Strava.cz.
Odhlášení stravy na následující den je nutné provést nejpozději do 14. hodin — v opačném případě si můžete neodhlášenou stravu vyzvednout v jídlonosiči dle platného řádu a ceníku (1. den neplánované nepřítomnosti za běžnou cenu, dále pak za cenu platnou pro cizí strávníky).
S pozdravem
Michaela Kubátová
Vedoucí školní jídelny
© Copyright 2022 - ZŠ a MŠ Český Rudolec - Všechna práva vyhrazena.